Система обліку публічної інформації
Для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації документи, що знаходяться у володінні виконавчого комітету Малолюбашанської сільської ради підлягають обов’язковій реєстрації у спеціальній системі обліку.
Виконавчий комітет Малолюбашансбкої сільської ради здійснює:
- обробку та облік вхідної кореспонденції
- обробку та облік вихідної кореспонденції
- обробку та облік розпоряджень сільського голови з основної діяльності та з особового складу
- контроль виконання документів, розпоряджень, доручень сільського голови
- пошук документа за основними його реквізитами та ключовим словом у короткому змісті документа
Всі документи у виконавчому комітеті Малолюбашанській сільській раді формуються протягом року у діловодні справи за зведеною номенклатурою справ. Зведена номенклатура справ складається з урахуванням структури виконавчого комітету Малолюбашанської сільської ради та погоджується в установленому порядку з Державним архівом Рівненської області.
За змістом інформація, якою володіє виконавчий комітет Малолюбашанської сільської ради, поділяється на такі види:
- правова інформація (інформація, яка міститься в законах України, актах Президента України, постановах, розпорядженнях Кабінету Міністрів України, наказах міністерств та інших відомств України)
- інформація про фізичну особу (інформація про працівників розпорядника інформації та керівного складу структурних підрозділів сільської ради)
- інформація з обмеженим доступом (конфіденційна, таємна та службова)
- інші види інформації (інформація, яка міститься в розпорядчих актах, дорученнях, протоколах, листах, інформаціях надісланих до центральних органів влади, місцевих органів влади, органів самоврядування, інших суб’єктів і отримана від них та внутрішніх документах, створених в процесі діяльності розпорядника інформації).