Доступ до публічної інформації
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», надання публічної інформації Малолюбашанською сільською радою здійснюється у відповідь на інформаційний запит.
Згідно із законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень.
Письмові запити та запити, що надсилаються електронною поштою складаються у довільній формі, але обов’язково мають містити:
✔️ ім’я та прізвище, найменування запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
✔️ загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
✔️ підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Запити приймаються:
📨 поштою – на адресу: Малолюбашанська сільська рада, вул. Соборна, 10, с. Мало Любаша, Рівненський район, Рівненська область, 35009;
📞 телефоном – за номером: (03657) 5-11-46;
📧 електронною поштою – за адресою: mlubasha@ukr.net.
📎 Порядок роботи із запитами на інформацію у Малолюбашанській сільській раді
📎Перелік відомостей, що становлять службову інформацію в Малолюбашанській сільській раді
📎 Форма для подання запиту на отримання публічної інформації
Плата за копіювання або друк документів, що надаються сільською радою за запитом на інформацію
Реквізити для оплати:
Отримувач: Малолюбашанська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04386226
Розрахунковий рахунок: UA88820172034422000200026676
Банк: УДКСУ у Костопільському районі
Призначення платежу: Відшкодування витрат на виготовлення копій документів за запитом на інформацію від ___.___.20__ року (відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації»)
Відмова та відстрочка в задоволенні запиту на інформацію
Запитувачу може бути відмовлено або відстрочено в задоволенні запиту, а також запит може бути перенаправлено належному розпоряднику інформації.
Відповідь запитувачу інформації про те, що інформація може бути одержана із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.
Відмова або відстрочка в задоволенні запиту, а також його перенаправлення належному розпоряднику інформації, здійснюються відповідно до положень ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та доводяться до відома запитувача в письмовій формі та у спосіб, вказаний у запиті (електронною поштою, поштою, особисто), не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації», відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23 Закону «Про доступ до публічної інформації», рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.