A A A K K K
для людей із порушенням зору
Малолюбашанська сільська рада
Рівненська область Рівненський район

ДО УВАГИ ДЕПУТАТІВ МАЛОЛЮБАШАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ!

Дата: 18.03.2021 11:57
Кількість переглядів: 1426

Фото без опису

Виконавчий комітет Малолюбашанської сільської ради повідомляє, що до завершення кампанії декларування-2021 залишилось 12 днів.

Нагадуємо, що НАЗК забезпечує роботу спеціальних сервісів, які допомагають заповнити декларацію легше та швидше:

- зателефонувати до Контакт-центру НАЗК +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00;

- ознайомитися з роз’ясненнями за посиланням: https://bit.ly/3jxbkSu;

- знайти відповіді на сторінці Офісу розбудови доброчесності, скориставшись спеціальним хештегом #декларація_по_розділах: https://www.fb.com/prosvita.nazk;

- скористатися пошуком за ключовим словом у базі знань НАЗК за посиланням: https://bit.ly/2LQ6QKf;

- написати за електронною адресою support@nazk.gov.ua стосовно технічних питань.

Необхідні дані для заповнення декларації можна отримати онлайн, а саме через:

- Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (https://bit.ly/2zeaaIQ) – містить інформацію, яку необхідно зазначити у розділах 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації.

- Офіційний електронний портал Держгеокадастру (https://e.land.gov.ua/) – містить відомості про власників та користувачів земельних ділянок, які потрібно зазначати у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації.

- Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://bit.ly/35uO94s) – інформація до розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї» декларації.

- Електронний кабінет водія (https://bit.ly/2YyQsSw) – інформація знадобиться при заповненні розділу 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби».

- Електронний кабінет на сайті Державної податкової служби України (https://cabinet.tax.gov.ua/) – містить відомості про доходи.

- Портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) – містить інформацію про нараховану заробітну плату та пенсію.

- Укрпатент (https://bit.ly/2xxa7Hk) – інформація щодо зареєстрованих патентів на винаходів, корисних моделей, промислових знаків, яка необхідна для заповнення розділу 10 «Нематеріальні активи».

- Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України (https://cabinet.smida.gov.ua/) – інформація про номінальну вартість цінних паперів, яка необхідна для заповнення розділу 7 «Цінні папери».

Пропонуємо врахувати рекомендації Національного агентства з питань запобігання корупції щодо застосування антикорупційних норм під час заповнення декларації:

1. Перед початком роботи з Реєстром декларацій переконайтеся у наявності усієї необхідної інформації для заповнення декларації.

2. Завчасно переконайтеся у наявності доступу до Реєстру, правильної електронної пошти та чинності кваліфікованого електронного підпису, перевірте строк дії сертифіката КЕП. Звертаємо Вашу увагу, що в разі зміни КЕП, після отримання нового КЕП необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись посиланням: «Я змінив свій особистий ключ». У полі «Електронна адреса, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті» потрібно вказати електронну поштову скриньку, з якою зареєстрований декларант в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна КЕП / ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни КЕП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі Акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК) правильно обрати Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП), який Вам видав КЕП, зі списку, обрати файл ключа та ввести пароль особистого ключа КЕП і натиснути кнопку «Змінити КЕП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд поданої заявки. Заявки на зміну КЕП розглядаються протягом 1 доби у робочий час.

3. Не затягуйте початок заповнення декларації, оскільки декларації заповнюються та подаються в електронному вигляді. У випадку одночасної роботи в системі дуже великої кількості осіб, система може давати збої. У разі таких збоїв декларація може бути подана з порушенням строку, встановленого Законом, за що встановлена відповідальність.

4. Перевіряйте усю інформацію, яку вносите до декларації, одержуйте документальне підтвердження, зберігайте усі документи.

5. Заповнюйте декларацію уважно і у декілька етапів, зберігайте чернетки. Перед накладанням КЕП збережіть заповнену декларацію у форматі PDF. Переконайтеся у тому, що декларація відображається в Реєстрі як подана.

6. Якщо після подання декларації виявили у ній помилку, виправте її. На це дається 7 днів і 3 спроби. Якщо виявили пізніше – повідомте НАЗК через персональний кабінет реєстру.

Звертаємо увагу, що відповідно до статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення наступає адміністративна відповідальність за несвоєчасне подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Відповідно до статті 366-2 Кримінального Кодексу України наступає кримінальна відповідальність за умисне внесення суб’єктом декларування завідомо недостовірних відомостей у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, передбаченої Законом України «Про запобігання корупції».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь