Малолюбашанська сільська рада
Рівненська область Рівненський район

ДО УВАГИ ДЕПУТАТІВ МАЛОЛЮБАШАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ!

Дата: 18.03.2021 11:57
Кількість переглядів: 1470

Фото без опису

Виконавчий комітет Малолюбашанської сільської ради повідомляє, що до завершення кампанії декларування-2021 залишилось 12 днів.

Нагадуємо, що НАЗК забезпечує роботу спеціальних сервісів, які допомагають заповнити декларацію легше та швидше:

- зателефонувати до Контакт-центру НАЗК +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00;

- ознайомитися з роз’ясненнями за посиланням: https://bit.ly/3jxbkSu;

- знайти відповіді на сторінці Офісу розбудови доброчесності, скориставшись спеціальним хештегом #декларація_по_розділах: https://www.fb.com/prosvita.nazk;

- скористатися пошуком за ключовим словом у базі знань НАЗК за посиланням: https://bit.ly/2LQ6QKf;

- написати за електронною адресою support@nazk.gov.ua стосовно технічних питань.

Необхідні дані для заповнення декларації можна отримати онлайн, а саме через:

- Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (https://bit.ly/2zeaaIQ) – містить інформацію, яку необхідно зазначити у розділах 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації.

- Офіційний електронний портал Держгеокадастру (https://e.land.gov.ua/) – містить відомості про власників та користувачів земельних ділянок, які потрібно зазначати у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації.

- Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://bit.ly/35uO94s) – інформація до розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї» декларації.

- Електронний кабінет водія (https://bit.ly/2YyQsSw) – інформація знадобиться при заповненні розділу 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби».

- Електронний кабінет на сайті Державної податкової служби України (https://cabinet.tax.gov.ua/) – містить відомості про доходи.

- Портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) – містить інформацію про нараховану заробітну плату та пенсію.

- Укрпатент (https://bit.ly/2xxa7Hk) – інформація щодо зареєстрованих патентів на винаходів, корисних моделей, промислових знаків, яка необхідна для заповнення розділу 10 «Нематеріальні активи».

- Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України (https://cabinet.smida.gov.ua/) – інформація про номінальну вартість цінних паперів, яка необхідна для заповнення розділу 7 «Цінні папери».

Пропонуємо врахувати рекомендації Національного агентства з питань запобігання корупції щодо застосування антикорупційних норм під час заповнення декларації:

1. Перед початком роботи з Реєстром декларацій переконайтеся у наявності усієї необхідної інформації для заповнення декларації.

2. Завчасно переконайтеся у наявності доступу до Реєстру, правильної електронної пошти та чинності кваліфікованого електронного підпису, перевірте строк дії сертифіката КЕП. Звертаємо Вашу увагу, що в разі зміни КЕП, після отримання нового КЕП необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись посиланням: «Я змінив свій особистий ключ». У полі «Електронна адреса, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті» потрібно вказати електронну поштову скриньку, з якою зареєстрований декларант в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна КЕП / ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни КЕП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі Акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК) правильно обрати Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП), який Вам видав КЕП, зі списку, обрати файл ключа та ввести пароль особистого ключа КЕП і натиснути кнопку «Змінити КЕП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд поданої заявки. Заявки на зміну КЕП розглядаються протягом 1 доби у робочий час.

3. Не затягуйте початок заповнення декларації, оскільки декларації заповнюються та подаються в електронному вигляді. У випадку одночасної роботи в системі дуже великої кількості осіб, система може давати збої. У разі таких збоїв декларація може бути подана з порушенням строку, встановленого Законом, за що встановлена відповідальність.

4. Перевіряйте усю інформацію, яку вносите до декларації, одержуйте документальне підтвердження, зберігайте усі документи.

5. Заповнюйте декларацію уважно і у декілька етапів, зберігайте чернетки. Перед накладанням КЕП збережіть заповнену декларацію у форматі PDF. Переконайтеся у тому, що декларація відображається в Реєстрі як подана.

6. Якщо після подання декларації виявили у ній помилку, виправте її. На це дається 7 днів і 3 спроби. Якщо виявили пізніше – повідомте НАЗК через персональний кабінет реєстру.

Звертаємо увагу, що відповідно до статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення наступає адміністративна відповідальність за несвоєчасне подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Відповідно до статті 366-2 Кримінального Кодексу України наступає кримінальна відповідальність за умисне внесення суб’єктом декларування завідомо недостовірних відомостей у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, передбаченої Законом України «Про запобігання корупції».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь