A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Малолюбашанська сільська рада
Рівненська область Костопільський район

Пам'ятка роботодавцю

Дата: 27.03.2019 15:18
Кількість переглядів: 36

У разі настання нещасного випадку свідок або безпосередній керівник робіт зобов'язаний:

  • терміново організувати надання першої невідкладної допомогти потерпілому, забезпечити у разі потреби його доставку до лікувально-профілактичного закладу;

  • негайно повідомити роботодавця про те, що сталося;

  • зберегти до прибуття комісії з розслідування  нещасного випадку обстановку на робочому місці та машини, механізми, обладнання, устаткування у такому стані, в якому вони були на момент настання нещасного випадку (якщо це не загрожує життю чи здоров'ю інших працівників і не призведе до більш тяжких наслідків та порушення виробничих процесів

Роботодавець, одержавши повідомлення про нещасний випадок, зобов'язаний: 

протягом однієї години передати з використанням засобів зв'язку та протягом доби на паперовому носії повідомлення про нещасний випадок:

  • Костопільському відділенню управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській  області (надалі-Фонд);

  • керівнику первинної організації профспілки незалежно від членства потерпілого в профспілці, а у разі відсутності профспілки - уповноваженій найманими працівниками особі з питань охорони праці;

  • керівнику підприємства, де працює потерпілий, якщо потерпілий є працівником іншого підприємства;

  • органу державного пожежного нагляду за місцезнаходженням підприємства у разі настання нещасного випадку внаслідок пожежі;

  • закладу державної санітарно-епідеміологічної служби, який здійснює санітарно-епідеміологічний нагляд за підприємством (у разі виявлення гострого професійного захворювання (отруєння);

  • територіальному робочому органу Держпраці  (у разі настання нещасного випадку із смертельним наслідком або групового нещасного випадку);

зробити запит до лікувального закладу про характер і тяжкість ушкодження потерпілого;

протягом доби наказом утворити комісію з розслідування нещасного випадку у складі не менш як три особи та організувати проведення розслідування. (До складу комісії входять: керівник (спеціаліст) служби охорони праці або посадова особа, на яку роботодавцем покладено виконання функцій з охорони праці (голова комісії), представник Фонду за місцезнаходженням підприємства, представник первинної профспілки, а у разі відсутності профспілки - уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці, а також представник підприємства, інші особи.)

Роботодавець зобов'язаний створити належні умови для роботи комісії (забезпечити приміщенням, засобами зв'язку, оргтехнікою, автотранспортом, канцелярським приладдям), компенсувати витрати, пов'язані з її діяльністю, а також залучених до роботи експертів, інших спеціалістів та сприяти роботі комісії з метою своєчасного і об'єктивного проведення розслідування нещасного випадку.

        Після завершення розслідування надати потерпілому акти розслідування нещасного випадку під розписку.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора