Відбулося засідання виконавчого комітету Малолюбашанської сільської ради
20 березня відбулося чергове засідання виконавчого комітету Малолюбашанської сільської ради під головуванням сільського голови Світлани КОВАЛЬЧУК.
Розпочали засідання хвилиною мовчання про памʼять всіх загиблих воїнів
На засіданні були розглянуті важливі питання, що стосуються життєдіяльності громади.
Олександр КРУЛІКОВСЬКИЙ, начальник відділу соціального захисту населення, доповів про стан військового обліку, забезпечення мобілізаційної підготовки та оборонної роботи на території громади. Він зазначив, що військовий облік ведеться відповідно до вимог законодавства, а мобілізаційна підготовка здійснюється з метою забезпечення готовності громади до реагування на надзвичайні ситуації.
Виконавчий комітет прийняв рішення про утворення Ради безбар’єрності Малолюбашанської сільської ради. Метою створення Ради є забезпечення рівних можливостей для всіх мешканців громади, незалежно від їх фізичних можливостей.
Галина АЛЕКСІЮК, начальник служби у справах дітей, доповіла про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, кільком дітям, які проживають на території громади. Цей статус надає дітям право на отримання додаткової соціальної підтримки.
Інна КОРОБКА, інспектор з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, доповіла про стан забезпечення пожежної та техногенної безпеки в закладах освіти громади. Вона зазначила, що в закладах освіти проводяться регулярні навчання з питань пожежної безпеки, а також здійснюється контроль за станом пожежної техніки.
Також обговорювалися питання організації роботи консультаційних пунктів для надання населенню інформації з питань цивільного захисту та забезпечення функціонування пожежної охорони. Було прийнято рішення про створення консультаційних пунктів у кожному населеному пункті громади.
Юлія КАРПЕЦЬ, керуюча справами виконавчого комітету, доповіла про визнання такими, що втратили чинність, рішень виконавчого комітету, про переведення садових будинків у жилі будинки та про затвердження плану роботи виконавчого комітету на ІІ квартал 2025 року.
Олена КАШЕЦЬКА , головний бухгалтер, доповіла про затвердження зведеного кошторисного розрахунку вартості поточного ремонту адмінофісу.
Віктор БОБИЛЬОВ, спеціаліст-землевпорядник, доповів про надання дозволу на зрізання аварійних дерев.
За результатами обговорення з усіх питань були прийняті відповідні рішення.
Засідання пройшло в конструктивній атмосфері, члени виконкому активно обговорювали питання та приймали виважені рішення.