ЩОРІЧНА ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЯ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ НА КВАРТИРНОМУ ОБЛІКУ
З метою підтвердження права громадян на поліпшення житлових умов та відповідно до п. 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень», затверджених 11 грудня 1984 року № 470, передбачено щорічну перереєстрацію документів громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Малолюбашанської сільської ради.
Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для актуалізації списків громадян, які потребують поліпшення житлових умов та будуть сприяти налагоджуванню чіткого і прозорого обліку таких громадян.
Перереєстрація здійснюватиметься до 31 грудня 2024 року на підставі надання громадянами, які перебувають на квартирному обліку, наступних документів:
1. Заява на перереєстрацію облікових даних;
2. Копії паспортів та свідоцтв про народження, усіх членів сім’ї, які з черговиком перебувають на квартирному обліку;
3. Довідка про склад сім’ї;
4. Витяг з реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї;
5. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів на всіх членів сім’ї;
6. Довідки з місця роботи повнолітніх членів сім’ї, які стають на квартирний облік (посада, дата прийняття та чи перебуває громадянин на квартирному обліку за місцем роботи), для пенсіонерів копію пенсійного посвідчення;
7. Копія документів, які дають право на проживання в квартирі (будинку): копія ордеру, копія свідоцтва про право власності, про спадщину або копія договору купівлі-продажу чи дарування квартири, договір піднайму та копія технічного паспорта, договір найму;
8. Свідоцтва про одруження або розірвання шлюбу;
9. Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта на всіх членів сім’ї;
10. Копія документа, що підтверджує право на надання пільг при постановці на квартирний облік (у разі наявності пільги);
11. Інші документи, що підтверджують зміни (за необхідності).
Прийманння документів на перереєстрацію здійснюється:
- в Малолюбашанській сільській раді (вул. Соборна, 10, село Мала Любаша) для жителів сіл Мала Любаша, Борщівка, Лісопіль;
- в Мирненському адміністративному офісі Малолюбашанської сільської ради (вул. Центральна, 50, село Мирне) для жителів сіл Мирне, Данчиміст, Тихе, Моквин;
- в Мащанському адміністративному офісі Малолюбашанської сільської ради (вул. Центральна, 61, село Маща) для жителів сіл Маща, Новий Берестовець, Кам’яна Гора, Глажева.
За додатковою інформацією звертатись до керуючої справами виконавчого комітету Юлії Карпець, тел.096 997 30 86.
У разі не подання документів на розгляд виконавчого комітету сільської ради буде винесено питання про зняття з квартирного обліку.