A A A K K K
для людей із порушенням зору
Малолюбашанська сільська рада
Рівненська область Рівненський район

Грошова допомога: питання та відповіді

Дата: 17.03.2023 11:35
Кількість переглядів: 481

Фото без опису

Ми знаємо, що у Вас виникає багато питань стосовно грошової допомоги. Ознайомтеся, будь ласка з найбільш поширеними нижче 🔽

1. Хто може отримати грошову допомогу? 🙋‍♀️

Зареєструватися зможуть внутрішньо переміщені особи, а також люди, які проживають в районах, що постраждали внаслідок бойових дій. Проте, грошову допомогу буде надано найвразливішим категоріям з-поміж зареєстрованих людей.

2. Як визначаються критерії вразливості? 👨‍👩‍👧‍👦

При визначенні рівня вразливості враховується така інформація: місце проживання та походження, склад сім'ї, наявність дітей та людей похилого віку, доходи сім'ї (включно з виплатами по безробіттю та пенсією).

3. Які документи та дані знадобляться для заповнення заявки? 📋

Для подачі заявки на отримання грошової допомоги Вам буде необхідно надати наступну інформацію: згоду на обробку персональних даних, місце перебування (координати GPS), номер телефону, дані всіх членів домогосподарства (голови домогосподарства та всіх членів родини) – ПІБ, документ, що посвідчує особу, дату народження, ідентифікаційні номери повнолітніх осіб.

Фото свідоцтва про народження дитини чи іншого документу дітей завантажувати не потрібно. Якщо деякі дані будуть відсутні або не відповідатимуть дійсності, це може призвести до довшого оброблення та можливого негативного рішення щодо надання допомоги.

4. Як здійснюється виплата допомоги? 💳

Грошову допомогу буде можливо отримати двома способами: на банківський рахунок основного одержувача домогосподарства на всіх членів родини. Рахунок має бути у форматі IBAN та бути приватним (пенсійні картки та картки єПідтримка не підходять для проведення виплати) АБО через сервіс грошових переказів MoneyGram.

5. Як швидко обробляється заявка на виплату? 🗓

Заявка на виплату буде розглянута у декілька етапів. Перший етап передбачає заповнення скороченої форми. Якщо Ваша заявка пройде попереднє оцінювання, Ви отримуєте повідомлення на зазначений у заявці номер телефону для збору додаткової інформації. Основний отримувач має заповнити розширену форму для з'ясування додаткової інформації та перевірки на відповідність критеріям програми.

Після подачі розширеної форми Ви отримаєте повідомлення протягом 2 тижнів про те чи заявка була відібрана для отримання грошової допомоги. Якщо заявку відібрано для отримання грошової допомоги, з Вами зв’яжуться для уточнення додаткової інформації для полегшення переказу готівки (IBAN або MoneyGram). Після цього, протягом 2 тижнів буде здійснено платіж.

6. Куди звертатись для уточнення статусу заявки? ☎️

Заявка на отримання виплати проходить декілька етапів. Перший етап передбачає заповнення скороченої форми. Якщо заявка пройде попереднє оцінювання, Ви отримайте повідомлення на зазначений у заявці номер для збору додаткової інформації. Після подачі розширеної форми Ви отримаєте повідомлення протягом 2 тижнів, чи Ваша заявка була відібрана для отримання грошової допомоги. Якщо Вас буде відібрано для отримання грошової допомоги, з Вами зв’яжуться для уточнення додаткової інформації для полегшення переказу готівки (IBAN або MoneyGram). Після цього, протягом 2 тижнів буде здійснено платіж.

Будь ласка, очікуйте принаймні 4 тижні після реєстрації, аби ваша заявка пройшла перевірку та оплата була здійснена. Після того, Ви можете звернутись на гарячу лінію 0 800 302 007 (безоплатно, працює понеділок-п’ятниця з 8:00 до 18:00) або написати нам звернення на електрону адресу: ua.info@nrc.no.

7. Яка сума грошової допомоги? 💸

Сума виплати ґрунтується на сумі, погодженій між гуманітарною спільнотою та Міністерством соціальної політики України. Сума виплати становить 2220 грн х 3 місяці = 6660 грн на одного члена домогосподарства. Якщо вас троє: 2 220 х 3 особи х 3 місяці, ви отримаєте 19 980 грн. Якщо вас четверо: 2 220 грн х 4 особи х 3 місяці, ви отримаєте 26 640 грн. Якщо вас п’ятеро: 2 220 грн х 5 осіб х 3 місяці, ви отримаєте 33 300 грн.

Виплата буде здійснена одним платежем на всіх членів домогосподарства. Максимальна кількість членів домогосподарства, яким можливе нарахування виплати, становить 5 осіб. Сім’я, яка складається з більш як 5 осіб, отримає допомогу лише на 5 осіб.

8. Як визначити хто є членами домогосподарства? 🏡

Домогосподарство складається з особи або групи пов’язаних чи не пов’язаних осіб, які проживають разом в одній кімнаті, дотримуються єдиних правил проживання, визнають одну і ту саму особу головою домогосподарства та розділяють доходи та витрати. При подачі заявки на грошову допомогу враховуйте вказані критерії та зазначайте в анкеті лише тих осіб, які входять до Вашого домогосподарства.

9. Чи можу я зареєструватись на програму, якщо вже отримав допомогу від іншої міжнародної організації? ✍️

Для надання допомоги в найнагальніших випадках Норвезька рада у справах біженців враховує поточну життєву ситуацію заявника на отримання грошової допомоги. Отримання грошової допомоги від іншої міжнародної організації не перешкоджає подачі на отримання грошової допомоги від нашої організації, проте не гарантує її надання.

10. Я тимчасово перебуваю за кордоном, чи можу я податись на програму для отримання допомоги? 🇺🇦

Програма працює для надання грошової допомоги для людей, що знаходяться на території України. Якщо Ви були перебуваєте за межами України, будь ласка, зверніться до тих організацій, які надають допомогу в країні Вашого перебування.

11. Чи можу я надати копію документа з додатка "Дія"? 📱

Так, Ви можете завантажити копію документів із додатка "Дія".

12. Як зареєструватись якщо у мене немає смартфона, комп'ютера, доступу до Інтернету. 🧐

Для того, щоб зареєструватися, необхідно завантажити месенджер WhatsApp чи Viber на свій смартфон. Якщо у Вас немає можливості зробити це самостійно, попросіть довірену особу (родича, друга), яка має відповідні технічні можливості, подати заявку від Вашого імені. Будь ласка, не передавайте Ваші персональні дані (банківський рахунок, дані документів) стороннім особам, яких Ви не знаєте чи не довіряєте.

13. Я вніс помилкові дані в анкету, як можна їх виправити? 📝

Зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 302 007 (працює понеділок-п’ятниця з 8:00 до 18:00). Цей номер є багатоканальним і безоплатним. Оператор зареєструє Ваш запит і передасть його до команди грошової допомоги для оновлення даних. Для внесення змін оператор запитає певну інформацію, що дозволить підтвердити Вашу особу, наприклад, реєстраційний номер Вашої заявки, ім’я члена домогосподарства, який/яка буде отримувати допомогу. Будьте готові відповісти на ці запитання. Оператор не буде запитувати CVV Вашої картки.

14. Мене турбує питання захисту персональних даних. Як зберігається та захищається персональна інформація? 🔐

Норвезька рада у справах біженців зберігає персональні дані на добре захищеному сервері в хмарі. Ми використовуємо якісні та перевірені методи шифрування, включаючи асиметричне шифрування, що забезпечує максимальну безпеку інформації.

15. Чи можу я отримати допомогу без надання своїх персональних даних?📝

Тільки заповнення обов’язкових пунктів анкети дозволить Вам потрапити в перелік кандидатів на отримання допомоги від NRC. Якщо Ви не хочете надавати персональні дані, будь ласка, перегляньте програми грошової допомоги від інших організацій, які мають інші вимоги та критерії відбору.

16. Чи потрібно платити податки з отримання коштів? 💰

Ні, платити податки з отримання гуманітарної грошової допомоги не потрібно.

17. Чи це одноразова допомога? ✅

Для надання допомоги в найнагальніших випадках Норвезька рада у справах біженців враховує поточну життєву ситуацію заявника на отримання грошової допомоги. Отримання грошової допомоги від іншої міжнародної організації не перешкоджає подачі на отримання грошової допомоги до нашої організації, проте не гарантує її надання. Переказ здійснюється одноразово: на всіх осіб, за всі три місяці, єдиним платежем.

18. Я отримав(-ла) повідомлення, що моя заявка для надання грошової допомоги, пройшла до наступного етапу. Чи означає це, що мені будуть нараховані кошти? 💸

Якщо Ви отримали повідомлення, що Вашу заявку було відібрано до наступного етапу, будь ласка, заповніть розширену форму. Після подачі розширеної форми Ви отримаєте повідомлення протягом 2 тижнів про те чи заявка була відібрана для отримання грошової допомоги. Якщо заявку відібрано для отримання грошової допомоги, з Вами зв’яжуться для уточнення додаткової інформації для полегшення переказу готівки (IBAN або MoneyGram). Після цього, протягом 2 тижнів буде здійснено платіж.

19. Я неповнолітній(-я). Чи можу я подати свою заявку на отримання грошової допомоги? 

Ні, анкета має бути заповнена тільки повнолітньою особою. Ваші батьки можуть вказати Вас як члена свого домогосподарства та отримати виплату на Вас. Якщо у Вашому домогосподарстві, повнолітня особа не може самостійно заповнити форму чи не має технічної можливості це зробити, неповнолітня особа може допомогти із заповнення анкети, але, вказавши дані повнолітньої особи, як голови домогосподарства. Тільки особа, старша 18 років, може отримати переказ або на банківський рахунок IBAN або через грошовий переказ MoneyGram.

20. Чи можу я отримати грошову допомогу на пенсійну карту або карту єПідтримка?❌

Ні, для проведення успішної виплати, необхідно вказати особистий номер рахунку IBAN. Платежі здійснені на пенсійну або єПідтримку карту будуть повернуті. Якщо у Вас немає особистого рахунку, будь ласка, зверніться до найближчого відділення банку для його оформлення та попросіть виписку, де буде вказаний Ваш рахунок IBAN. Якщо Ви не хочете або не маєте змоги оформити банківський рахунок, Ви будете мати можливість отримати переказ через платіжну систему MoneyGram.

21. Чому мені було відмовлено в наданні допомоги від NRC? 🧐

Вам могло бути відмовлено у наданні грошової допомоги з декількох причин.

1) Вам було відмовлено на першому етапі заповнення анкети на грошову допомогу (попереднє оцінювання), оскільки Ви не відповідаєте критеріям програми.

2) Вам було відмовлено на другому етапі після заповнення розширеної форми, тому що Ви не відповідаєте критеріям найбільш уразливої групи серед зареєстрованих АБО було виявлено, що Ви вже отримали грошову допомогу від іншої гуманітарної організації. Якщо це так, Ви отримаєте повідомлення про відмову протягом 2 тижнів після подання заявки. Якщо Ви отримали сповіщення про те, що Ви ОТРИМАЄТЕ допомогу, але платіж так і не прийшов, будь ласка, зверніться на гарячу лінію 0 800 302 007 (безоплатно, працює понеділок-п’ятниця з 8:00 до 18:00). Ми з’ясуємо ситуацію та сконтактуємо з вами.

22. Моє прізвище або номер паспорта змінився. Як я можу змінити дані в заповненій анкеті? ✍️

Для отримання виплати на банківський рахунок, прізвище, вказане у банку, має збігатися з тим, яке міститься в заявці. Якщо Ви змінили прізвище, але ще не оновили свої дані в банку, платіж буде проведений. Якщо Ви вже оновили свої дані у банку, будь ласка, зателефонуйте на нашу гарячу лінію 0 800 302 007 для передачі правильних даних. Оператор зареєструє Ваше звернення та передасть для опрацювання до команди грошової допомоги.

Для отримання грошової допомоги через платіжну систему MoneyGram Ви повинні пред'явити паспорт, вказаний при реєстрації. Якщо Ви реєструвались на отримання грошового переказу через MoneyGram, але після цього Ваш номер паспорта змінився, будь ласка, зателефонуйте на нашу гарячу лінію 0 800 302 007 для передачі правильних даних. Оператор зареєструє Ваше звернення та передасть для опрацювання до команди грошової допомоги.

23. Я не бачу функції надіслати повідомлення у Viber. Що робити? 📱

Якщо ви не бачити функцію «повідомлення» після того, як просканували штрих-код, варто оновити або перевстановити програму Viber або скористатися WhatsApp.

Як зареєструватися читайте за посиланням ▶https://bit.ly/3KItBvN

Джерело: Норвезька рада у справах біженців в Україні


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь