A A A K K K
для людей із порушенням зору
Малолюбашанська сільська рада
Рівненська область Рівненський район

ПРОКЛАДАЄМО РЯТІВНИЙ ПОНТОН

Дата: 21.06.2022 12:51
Кількість переглядів: 119

Фото без опису

???? «За 3 місяці щоденної роботи нашої Гарячої лінії п’ять операторів прийняли понад 25000 звернень від родин з дітьми, соціальних працівників, потенційних усиновителів та небайдужих громадян.

Майже 64% звернень виконано: бенефіціари отримали необхідну інформацію або пряму допомогу», – говорить Ольга Коссе (@Olga Kosse) – координаторка проєктів «Української мережі за права дитини» – про ЛІНІЮ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ, СІМЕЙ І СОЦПРАЦІВНИКІВ, створену Мережею у співпраці з @UNICEF Ukraine.

????????

ЧИМ ЗАЙМАЄТЬСЯ ЛІНІЯ ПІДТРИМКИ?

Її найбільший ресурс – інформація. Оператори нашої Гарячої лінії консультують людей з питань широкого спектра.

? Це – гуманітарна підтримка, і вона впродовж трьох місяців залишається найактуальнішим запитом наших бенефіціарів.

? Це – грошова допомога, яка стала потужним ресурсом від організацій ООН та партнерських організацій, під неї підпадають люди численних категорій, зокрема, сім’ї з дітьми.

? Це – правова допомога, яка стосується переміщених осіб, людей, які втратили документи і не можуть їх отримати.

? А також – соціально-психологічна підтримка широкого кола людей, які постраждали від бойових дій.

Фахівці ЛІНІЇ ПІДТРИМКИ відстежують всі актуальні програми і проєкти українських та міжнародних організацій. Адже часто люди, родини з дітьми розгублені, у них немає ресурсів, вони не розуміють, до кого і як звернутися.

Тож наша Гаряча лінія може не лише їх підтримати психологічно, але й супроводити інформаційно завдяки координаційній співпраці з іншими організаціями.

ЯКИМИ Є ОСНОВНІ ІНСТРУМЕНТИ РОБОТИ ЛІНІЇ ПІДТРИМКИ?

1??
П е р е в і р к а і н ф о р м а ц і ї

Над перевіркою інформації працює ціла команда.

Оскільки ми відповідаємо на питання людей з усієї України, з-за кордону, з окупованих територій, нам потрібно розуміти, хто може надати цю інформацію, хто може надати допомогу на певній території, у певній області, у певній громаді. Тому ми збираємо інформацію у громадських організацій, благодійних фондів, волонтерських структур, локальних штабів та контактних осіб зі штабів.

Спостерігається значна різниця між 2014-2015 роками і 2022-м. Наразі ми бачимо потужну робота і потенціал координаційних хабів у містах, містечках, селищах. В більшості громад, навіть там, де відбуваються бойові дії – Донецька, Харківська, донедавна Луганська області – населенню великою мірою допомагали гуманітарні штаби. Це – об’єднання зусиль волонтерів та місцевої влади.

2??
П е р е а д р е с а ц і я з в е р н е н ь

Наше сильне місце – переадресація звернень на партнерські організації, благодійні фонди, волонтерські ініціативи. Того, що потребує швидкого реагування як в гуманітарній сфері, в інформаційному супроводженні, так і в правовій, психологічній чи соціально-психологічній допомозі. Кожну нашу переадресацію ми перевіряємо. Днів за десять ми знову зв’язуємося з родиною, аби дізнатися, чи надано їй допомогу там, куди ми її спрямували, як відбувся процес комунікації. У такий спосіб ми також перевіряємо, чи працюють організації, волонтери, штаби.

Бо мапа організацій – це дуже живий організм. Щотижня якась волонтерська ініціатива втрачає, вичерпує ресурс, а у когось навпаки – з’являється програма, фонд і – система змінюється, інформація оновлюється.

3??
С п і в п р а ц я з с о ц і а л ь н и м и с л у ж б а м и

ЛІНІЯ ПІДТРИМКИ співпрацює зі службами у справах дітей (ССД), центрами соціальних служб, управліннями соціального захисту населення, які володіють інформацією про кожну вразливу родину і наявність соціальних послуг в громадах.

4??
К е й с - м е н е д ж м е н т

Співпраця з волонтерами та соціальними службами на місцях переходить в кейс-менеджмент. Фахівці у сфері захисту прав дітей вивчають, інтерв’юють сім’ю, коли бачать, що її проблема глибша, випадок важкий і родині потрібен супровід.

Тобто з огляду на глибину запитів інформація, яка надається, може бути базовою чи поглибленою:

• Базова (відповідь «так/ні» на запитання «Чи підпадає моя родина під конкретну допомогу?»)
• Переадресація («Якщо я не підпадаю під цю категорію, хто ще мені може допомогти?» - тоді оператори шукають варіанти).
• Глибокий супровід (у людини все погано, вона потребує комплексної допомоги – супроводу до повного розв’язання проблеми).

За три місяці ми надали супровід більш як 1000 родин. Образно кажучи, ми прокладаємо понтон між родиною з дітьми та місцевою владою, соціальними працівниками. Інколи ця робота триває місяцями. Довіряючи кейс-менеджерам, люди звертаються знов і знов, і ми, безумовно, їм відповідаємо.

Крім того, в межах проєкту Гарячої лінії 200 найбільш уразливих родин з дітьми отримають непродуктову гуманітарну допомогу. Це невеликий, але суттєвий ресурс, який додасть впевненості родинам, що вони не самі.

5??
Р о з в і н ч а н н я м і ф і в

Як не дивно, перевірка інформації часто закінчується розвінчанням міфів. Безліч запитів йде з кейсів, які виникають у соціальних мережах. Утім про них можуть писати навіть в новинах онлайн-медіа і розповідати по телебаченню. Це активує людей – вони хочуть допомогти негайно і телефонують на Гарячу лінію.

Один з найвідоміших кейсів – «Діти Ворохти»: користувачі соцмереж активно поширювали інформацію із закликом усиновити 45 маленьких дітей з регіонів активних бойових дій, батьків яких нібито убито. Виявилося, що це діти віком до 15 років з чотирьох дитячих закладів Харківщини, яких у супроводі працівників цих установ привезли до санаторію на Івано-Франківщині.

А співробітники ЛІНІЇ ПІДТРИМКИ впродовж місяця пояснювали усім небайдужим, як відбувається процес усиновлення, що не можна просто прийти до Дитячого будинку чи до інституції і взяти собі дитинку, просто тому, що її шкода.

? ? ?
О т ж е

КПД нашої Гарячої лінії – не лише гуманітарна допомога чи допомога з евакуацією. Це консультації, переадресація, координація зусиль заради допомоги кожній дитині, родині і фахівцю соціальної роботи, які на той момент перебували в гарячій точці, на окупованій території, або потребували психологічної чи соціально-психологічної підтримки.

????????
ЛІНІЯ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ, СІМЕЙ І СОЦПРАЦІВНИКІВ, створена «Українською мережею за права дитини» у співпраці з UNICEF Ukraine, приймає ваші дзвінки щоденно ???? з 8.00 до 20.00

Телефонуйте за Єдиним номером:
?? 0 800 600 017, обирайте у голосовому меню цифру 2??.

Працюємо заради дітей! ????

===

#Мораторій2024
#ДітиВійна
#МиПереможемо

Джерело: Українська мережа за права дитини


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь