A A A K K K
для людей із порушенням зору
Малолюбашанська сільська рада
Рівненська область Рівненський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»

Дата: 04.01.2022 17:30
Кількість переглядів: 80

1. Замовник: Відділ освіти, молоді і спорту Малолюбашанської сільської ради , код ЄДРПОУ 42296427, розташована за адресою: 35009, Рівненська область, Рівненський район,  с.Мала Любаша, вул. Соборна, 10

2. Ідентифікатор закупівлі:https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-04-000543-b

3. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 65310000-9: Розподіл електричної енергії.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

4.1. Загальний прогнозований обсяг споживання, що закуповується:

Послуги з розподілу електричної енергії -  413400 кВт*год;

Послуги з компенсації перетікань реактивної енергії – 206700 кВар*год.

4.2. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).

Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна  процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.

Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, зокрема, за відсутності конкуренції з технічних причин (пункт 2 частини 2 статті 40 Закону).

У зв’язку із набранням чинності Законом України «Про ринок електричної енергії» розпочався процес реформування електроенергетичної галузі в Україні. Одним з основних етапів реформи є відокремлення функції з розподілу електричної енергії від функцій виробництва, передачі та постачання. Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКРЕКП. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470) територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата.

Згідно з Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» (далі – Правила), оператор системи зобов’язаний укласти договори про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з усіма споживачами, електроустановки яких приєднані до електричних мереж на території діяльності відповідного оператора системи. Також, Правилами передбачено, що споживачі, електроустановки яких приєднані до мереж, що належать оператору системи, вносять плату за перетікання реактивної електричної енергії (плата за послуги, які оператор системи передачі/оператор системи розподілу або власник технологічних електричних мереж змушений надавати споживачу, якщо такий споживач експлуатує електромагнітно незбалансовані електроустановки) на поточний рахунок оператора системи відповідно до умов договору про надання послуг з компенсації перетікань реактивної електричної енергії.

П. 4.33. Правил визначено, що споживачі, які відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в електроенергетичному комплексі, зобов’язані здійснювати розрахунки за перетікання реактивної  електричної енергії вносять плату за перетікання реактивної електричної енергії на поточний рахунок оператора системи, на території здійснення ліцензованої діяльності якого приєднані електроустановки споживачів, відповідно до умов договору про надання послуг із забезпечення перетікань  реактивної електричної енергії, який може бути додатком до договору споживача про розподіл (передачу) електричної енергії.

Об`єкти (електроустановки) Замовника приєднані до електричних мереж, що належать оператору системи розподілу ПрАТ «Рівнеобленерго».

Відповідно до ч.2 ст.5 Закону України «Про природні монополії» №1682-III від 20.04.2000, Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України http://www.amc.gov.ua, ПрАТ «Рівнеобленерго» займає монопольне (домінуюче) становище на ринку надання послуг з розподілу електричної енергії на території Рівненської області на підставі постанови НКРЕКП від 13.11.2018 № 1413 «Про видачу ПРАТ «РІВНЕОБЛЕНЕРГО» ліцензії з розподілу електричної енергії та анулювання ліцензій з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами і постачання електричної енергії за регульованим тарифом».

Враховуючи технічні причини, наявні умови для застосування переговорної процедури відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі послуг розподілу електричної енергії з компенсацією перетікань реактивної енергії.

Документи, що підтверджують наявність підстав для застосування переговорної процедури:

Електронний витяг із сайту Антимонопольного комітету України про монопольне становище ПРАТ «РІВНЕОБЛЕНЕРГО»;

Постанова НКРЕКП від 13.11.2018 № 1413 «Про видачу ПРАТ «РІВНЕОБЛЕНЕРГО» ліцензії з розподілу електричної енергії та анулювання ліцензій з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами і постачання електричної енергії за регульованим тарифом»

5.Учасник при поставці товару передбачає необхідні заходи із захисту довкілля: здійснює діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, правил, нормативів, стандартів що регулюють діяльність учасника в сфері охорони довкілля від забруднення та інших шкідливих впливів;

6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: відповідно до річного плану закупівель за КЕКВ 2273 (оплата послуги з розподілу електричної енергії , послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії) на 2022 рік.

7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 756680,75 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:  При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація від ПрАТ «РІВНЕОБЛЕНЕРГО» .


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора