Малолюбашанська сільська рада
Рівненська область Рівненський район

Малолюбашанська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади художнього керівника Мирненського сільського будинку культури Малолюбашанської сільської ради

Дата: 21.02.2020 14:37
Кількість переглядів: 630

Фото без опису

Відповідно до ст.21 Закону України «Про культуру» наказу Міністерства культури і туризму від 01.07.2016 №497 «Про затвердження Порядку формування на конкурсній основі кадрового складу художнього та артистичного персоналу державних та комунальних закладів культури» Малолюбашанська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади художнього керівника Мирненського сільського будинку культури Малолюбашанської сільської ради

Кваліфікаційні вимоги до претендентів:

Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж творчої роботи за професійним спрямуванням: для магістра — не менше 2 років, спеціаліста — не менше 3 років.

Основні завдання та обов’язки. Художній керівник повинен координувати роботу творчих підрозділів щодо проведення художніх заходів, здійснювати керівництво щодо розробки та постановки сценаріїв проведення великих масових художніх заходів (театралізованих видовищ і свят, народних гулянь, жанрових свят тощо), організовувати вивчення та обмін досвідом роботи колективів народної творчості, їх огляди, фестивалі, виступи, підтримувати в процесі діяльності зв'язки з творчими спілками та громадськими організаціями щодо залучення до проведення заходів творчих працівників, вживати заходів щодо удосконалення творчої майстерності виконавців.

Претенденти, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії заяву про участь в конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

До заяви додаються такі документи:

- особовий листок з обліку кадрів з вклеєною фотокарткою;

- копія документа, що посвідчує особу;

- копію трудової книжки (за наявності);

- копія документа про освіту за відповідною спеціальністю.

Претенденти на участь в конкурсі мають право подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, почесного звання, характеристики, рекомендації, публікації, інформаційні матеріали про творчі досягнення за останні три роки, репертуар, список поставлених вистав, відомості про державні нагороди, лауреатство у конкурсах, фестивалях, рецензії, відгуки, фотографії сцен з вистав,СD та DVD-записи тощо).

Особа, яка подала документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

Адреса, за якою подаються документи на конкурс: с.Мала Любаша, вул.Соборна, 10. Довідки за телефоном 6-33-16.

Строк подання документів: документи для участі у конкурсі приймаються протягом 15 календарних днів з дня оголошення конкурсу до 06.03.2020 року


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь