A A A K K K
для людей із порушенням зору
Малолюбашанська сільська рада
Рівненська область Рівненський район

Засідання предметної комісії «Початкова освіта»

Дата: 02.11.2022 09:53
Кількість переглядів: 40

«Я ніколи не вчу своїх учнів. Я лише надаю умови, в яких вони зможуть навчатися», - зазначав у свій час Альберт Ейнштейн. Ці слова актуальні і нині. Учитель має свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній. Суперсилою педагога є цифрова грамотність. Не зважаючи на виклики, які долає країна, педагоги початкових класів засідання предметної комісії «Початкова освіта» 26 жовтня 2022 року розділили на секції і провели як методичні об’єднання у закладах. Колеги  ділилися лайфхаками з теми «Розвиток цифрової компетентності педагога».

У Професійному стандарті учителів початкових класів зазначені трудові/професійні компетентності. Серед них - розвиток інформаційно-цифрової компетентності, а це здатність орієнтуватися в  інформаційному просторі, здійснювати пошук і  критично   оцінювати  інформацію, оперувати нею у   професійній діяльності; здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси; здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі.  Не буде і випускника початкової школи без інформаційно-комунікаційної компетентності, що передбачає опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях (з Державного стандарту початкової освіти).

На засіданнях  педагоги проаналізували цифрові ресурси,  які використовують для якісного освітнього процесу, та їх вплив на здоров’я учнів та учителів. Одним з найважливіших факторів успішного дистанційного (змішаного) навчання є правильна мотивація здобувачів освіти. І саме тут свою роль відіграють емоційна та когнітивна стимуляція, коли дитина усвідомлює свої дії, знає, що знання, необхідні для здійснення мрії, розширення простору існування, допоможуть знайти своє місце в житті, навчать бути щасливою, самостійною, принесуть упевненість у собі. Підкреслили про важливість зворотнього  зв’язку з батьками.  Наголосили, що реалізація змістової лінії «Я досліджую медіа» в мовно-літературній освітній галузі здійснюється через формування в учнів умінь аналізувати, інтерпретувати, критично оцінювати інформацію в медіатекстах та використовувати її для збагачення власного досвіду, створювати прості медіапродукти.

Члени засідань методичних об’єднань ділилися інструментами для створення компетентнісних завдань, дидактичних ресурсів, презентацій та ілюстрованих уроків, а також сервісами для опитування, тестування та формувального оцінювання здобувачів освіти.

Так у Мащанському ліцеї через цифрові ресурси учительки дослідили «Його величність ГАРБУЗ», бо саме засідання проходило в цей день. Через ребуси (Rebus 1) визначили «гостя» засідання, користуючись додатком Google Земля побували на батьківщині рослини, а додаток Arts and Culture допоміг познайомитися із світовими шедеврами. Користуючись Pinterest, мали різноманітний дидактичний матеріал для роботи: визначили настрій, отримали мотиваційні цитати та сувеніри, браслети та шаблони для створення вправ з елементами критичного мислення. Скористалися YouTube, щоб прослухати аудіоказку Ольги Сироватіної  «Смачний гарбуз», а потім створити тестові завдання на одному з інтерет-ресурсів. Педагоги даний твір почитали в особах. На LearningApps пограли в ігри з даної теми, а також ознайомилися з можливостями Wordwall.  Вчитель інформатики Озарчук А.В. ознайомив педагогів з застосунками для віртуальних подорожей. А також, користуючись інтернет-довідниками приготувати смачну кашу з гарбузом та посмакували вітамінним яблучно-гарбузовим соком.

А у Малолюбашанській гімназії, крім теоретичних питань, опрацювали практичні поради щодо реалізації змістової лінії «Я досліджую медіа» в початкових класах НУШ. Зокрема, «Досліджуємо фото, малюнок, мультфільм», «Селфі до уроку», «Відео-представлення», «Створення коміксу». Працювали практично над створенням практичних завдань на застосунку Kahoot.

Всі ці питання розглянули і педагоги в Борщівській гімназії та Мирненському ліцеї.

Учителі це теж супер-герої! Які кожного дня можуть робити світ кращим.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора