A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Малолюбашанська сільська рада
Рівненська область Костопільський район

Звіт директора ЗДО «Вишиванка» Малолюбашанської сільської ради Костопільського району , Рівненської області за 2018-2019 н.р. рік

Дата: 21.06.2019 15:29
Кількість переглядів: 12

Звіт директора ЗДО «Вишиванка» Малолюбашанської сільської ради Костопільського району , Рівненської області

за 2018-2019 н.р. рік  
Янчук Юлії Валеріївни

на загальних зборах колективу та батьків

 

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки Українивід 23.03.2005 р. № 1 78, зміст звіту зроблений на підставі «Положенняпропорядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх тапрофесійно-технічних навчальних закладів перед колективом та громадськістю».

Мета : Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління закладом дошкільної освіти, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора.

Завдання звітування:

  1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.
  2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.
  3. Ознайомлення всіх присутніх з освітнім процесом та фінансовим забезпеченням в закладі дошкільної освіти.

Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

  • Конституції України,
  • Закону України «Про освіту»,
  • Закону України «Про дошкільну освіту»,
  • «Положення про дошкільний навчальний заклад»,
  • Базового компоненту дошкільної освіти України
  • Закону України «Про охорону праці»
  • Закону України «Про цивільну оборону»
  • Закону України «Про дорожній рух»
  • Закону України «Про відпустки»
  • Закону України «Про мови»
  • Базової Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

А також, відповідно власного Статуту, Програми розвитку та річного плану роботи.

Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти : збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості , розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту ; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Безпосереднє керівництво дошкільним закладом здійснюю я, директор, згідно з Статутом.

Станом на 18 червня  2019 року в ЗДО виховується 52 дитини.

У дошкільному закладі функціонують 2 різновікові групи для дітей дошкільного віку.

Зараховування дітей до закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоровя дитини, ксерокопії свідоцтва про народження дитини та копії паспорта з сторінкою приписки заявника , що відповідає статутному положенню ЗДО.

Заклад дошкільної освіти «Вишиванка» працює з 8.30 - до 17.30 годин з п’ятиденним робочим тижнем та 9 годинним перебуванням дітей.

Навчальний рік у дошкільному закладі починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня по 31 серпня (оздоровчий період) у закладі проводиться оздоровлення дітей.

ЗДО здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.

План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується і погоджується з відділом освіти, молоді і спорту Малолюбашанської сільської ради.

 

  1. Вжиті завідуючою дошкільним навчальним закладом заходи щодо охоплення навчанням дітей 5-ти річного вік:

На виконання Закону України “Про дошкільну освіту”, листа МОН України від 18.12.2000 року “Про організацію роботи з дітьми старшого дошкільного віку, Інструктивно-методичного листа МОН України від

  1. року « Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні заклади”, «Про здійснення соціально - педагогічного патронату від
  1. протягом року здійснювався педагогічний патронаж над дітьми 3-5 років, які проживають в мікрорайоні дитячого садка, але не відвідують його. Була надана можливість переглянути організацію життєдіяльності дітей, фотовиставки, вернісажі дитячих та колективних з вихователями робіт, оглянути предметно - ігрове середовище групових кімнат. Діти п’ятирічного віку мікрорайону 100 % охоплені різними формами здобуття дошкільної освіти(Мала Любаша, Борщівка) в селі Лісопіль діти п’ятирічного віку перебувають під соціально-педагогічним патронатом.
  1. Організація різних форм виховної роботи.

 

Освітній процес у дошкільному закладі здійснюється відповідно до програми виховання дітей раннього віку та Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

Учасниками освітнього процесу ЗДО є: діти, педагогічні працівники, технічні працівники та допоміжний персонал, батьки (особи, які їх заміняють), представники підприємств, установ та інші особи, які беруть участь у роботі а також власник ДНЗ.

Основною формою організаційної роботи навчальної діяльності дітей дошкільного віку у нашому дошкільному закладі залишаються заняття з різних видів діяльності.

У дошкільному закладі вихователі проводять заняття індивідуальної та групової форми організації, тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, підсумкові.

Освітній процес у дошкільному закладі триває для дітей старшого віку до 25 -30 хвилин, середнього дошкільного віку до 20 хвилин.

Організація життєдіяльності дітей включала в себе гурткову роботу, трудову діяльність, самостійну художню діяльність, роботу з безпеки життєдіяльності. Проводились Дні здоров’я, свята, ранки, екскурсії, музично - спортивні розваги, організовувалися конкурси, вікторини та виставки дитячих малюнків та поробок, спільних робіт з батьками та вихователями. Протягом минулого 2018-2019 навчальних  років у ЗДО «Вишиванка» було проведено наступні заходи :

  • Свято села Мала Любаша група «Веселка» вихователь Воробей Г.В.
  • Тиждень учасників дорожнього руху(листопад)
  • Свято святого Миколая(грудень)
  • Свято Новорічний бал-маскарад(грудень)
  • Свято для татусів- група Веселка вих. Воробей Г.В.
  •  «Мамине свято»(березень).
  • Екскурсія «Пошана нашим героям» - заняття з народознавства з національно-патріотичним нахилом група «Веселка» вихователь Воробей Г.В.
  • Тиждень безпеки дитини (травень).
  • День захисту дітей (червень).
  • Випускний бал «Прощавай наш дитсадок» - гр.. «Веселка», «Водограй».

 

  1. Створення умов та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес
  • Робота ЗДО регламентується річним планом. Організація методичної роботи закладу, заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес, згідно з концептуальними засадами Базової програми. Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань дошкільної освіти в ЗДО функціонує на базі відділу освіти,молоді і спорту Малолюбашанської сільської ради ПМК «Дошкільного циклу», який є науково - методичним осередком для педагогів та батьків.. Вихователі користуються сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними педагогічними виданнями .
  • Педагогам дошкільного закладу надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахового майстерності: самоосвіта, взаємовідвідування методичних заходів, колективні перегляди, використання кращого досвіду вихователів ЗДО району, міста, інших областей, проходження курсів підвищення кваліфікації .

- за звітний період вихователями ЗДО було відвідувано 4 районні семінари практикуми для вихователів, 4 наради директорів при начальнику відділу освіти, 3 колегії освітян ОТГ та Серпневу конференцію.

 

  1. Самоосвіта директора ЗДО.

 

В цьому році була проведена атестація  директора на відповідність займаній посаді. Перед атестацією пройдено дистанційне навчання в Рівненському інституті післядипломної освіти з періоду з 09.01.2019 року по 29.03.2019 про що отримано посвідчення тривалістю 150 годин, ще 23 години проходження вебінарного навчання на сайті цифрового видавництва MCFR. Як педагогом мною було взято участь у двох акціях « Всеукраїнське заняття доброти про гуманне ставлення до тварин»  та конкурсу малюнків «Наші космічні канікули».

 

  1. Штати ЗДО «ВИШИВАНКА».

 

На сьогоднішній день дошкільний навчальний заклад повністю укомплектований працівниками, в закладі працює 14 фізичних осіб що становить 10,6 штатних одиниць. Із них :

  • 5 - педагогічних працівників;
  • 9 – обслуговуючий персонал;

Із 14 чоловік персоналу 2 працює по-сумісництву, 2 працює на 0,25 ставки,4 на 0,5 ставки, 4на 1 ставку, двоє на 1,25 ставки, 1на 0,75ставки та 1 на 0,85 ставки.

На сьогоднішній день заборгованості по заробітній платі працівникам нема. Фонд заробітної плати за рік складає 496 446грн.12 коп.

 

  1. Медичне забезпечення та соціальні гарантії працівників ЗДО «Вишиванка».

 

Одним з приорітетних напрямків роти керівника є забезпечення соціального захисту, збереження та зміцнення здоров’я працівників закладу. Кожен працівник закладу 2 рази, проходить обов’язковий безкоштовний медичний огляд, який фіксується в індивідуальних медичних книжках. Згідно трудового стажу робітників надаються виплати по листам непрацездатності. Всі працівники відбувають відпуски(основні, соціальні та додаткові) та отримують у межах своїх посадових окладів матеріальні допомоги на оздоровлення.                                                             Цього року між адміністрацією та трудовим колективом складено та підписано нову трудову угоду на 2018-2022 роки. В даній угоді передбачено всі соціальні пільги та виплати відповідно до Закону Україну «Про працю», Закону України «Про відпустки», Закону України «Про освіту» та інші нормативно-правові акти. У відповідність Постанови Кабінету Міністрів України від .08.1992 №442 «Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці» проведено атестацію робочих місць кухаря, підсобного робітника та машиніста із прання та ремонту спецодягу. За результатами перевірки Управління праці та соціального захисту населення у Рівненській області атестацію робочих місць визнано правомірною та проведено без порушення чинного законодавства про що свідчить складений акт від 11.03.2019 року № 6.

  1. Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування вихованців:

 

Харчування вихованців здійснюється відповідно до Інструкції з організація харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Діти одержують 3х разове харчування при 9 годинному перебуванні в ЗДО. Замовлення продуктів та їх завезення здійснюється ПІІ Талащук В.І. Молочні продукти , а саме молоко та сир кисломолочний постачає ПАТ «Молокія» М.Тернопіль., м'ясо постачає ПП «Хатка» м. Рівне. Старшою медичною сестрою складається меню-розкладка з урахуванням єдиного примірного меню та технологічних карток та погоджених Костопільським районним управлінням Головного Управління Держпродспоживслужби у  Рівненській області.

Згідно з нормативними документами середній показник виконання норм харчування становить 82,5 %. Раціон харчування збалансований згідно вимог організму дитини в білках, жирах, вуглеводах, мінералах та вітамінах на добу. Продукти харчування, що постачаються, мають сертифікати якості на відповідності. Ціна продуктового набору на сьогоднішній день складає 22 гри.

Незаконне надмірне використання коштів за харчування дітей відсутнє. По батьківській оплаті рішенням сесії Малолюбашанської сільської ради від 07.09.2018 року за №169 5 батьків звільнено на 50% батьківської плати оскільки у їх сім’ях виховується п’ять та більше дітей. Та  звільнено від плати за харчування 1 дитину оскільки її батько Попович О.В. був учасником в антитерористичній операції на сході нашої країни. Я та вихователі тримаємо на постійному контролі оплату за харчування, борги по батьківській оплаті відсутні.

Медичне обслуговування вихованців здійснюється старшою медичною сестрою Цимбалюк Ю.М. Усі діти мають рівень фізичного розвитку у відповідність до свого віку.

8. Стан відвідування та дитячого травматизму за 2018-2019 навчальні роки

За період роботи закладу у 2018-2019 н.р. було проведено моніторинг та аналіз таких параметрів: кількість дітоднів -12382(100%), було відвідувань-6307(51%), відсутніх-6075(49%), з причини хвароби із кількості відсутніх-3948(65%), без поважних причин-2127(35%),кількість дітей , які не хворіли протягом року (18%). Показники відвідування дітьми є одними із найвищих у районі.

Випадків виробничого та дитячого травматизму, за звітний період, зареєстровано не було.

Після огляду дітей педіатрами та після звіту старшої медичної сестри було наступне заключения : виявлено патологій - 1, спец група - 2 дитини, у відсотковому значенні показник становить 93 % здорових дітей.

 

  1. Співпраця з установами на території Малолюбашанської сільської ради.

 

На виконання угоди між освітніми установами села Мала Любаша та Борщівка протягом 2018-2019 н.р. було виконано план співпраці на 98 %. За цей період проведено наступні спільні заходи: ранкові гімнастики, свято першого та останнього дзвоника, лялькові вистави, день здоровя, таждень безпеки дитини, екскурсії до школи та бібліотеки, свято птахів, свято св.. Миколая,спільні педради та колегії.

 

10. Фінансування та видатки на утримання ДНЗ.

 

Заклад дошкільної освіти в повній мірі фінансується із бюджету Малолюбашанської сільської ради , у комунальній власності якої і знаходиться.

Загальний видаток за 2018-2019 н.р.:

- заробітна плата з нарахуваннями 496 446грн.12 коп,

- тепло 64605 грн.,

-  світло 27322 грн.,

- ремонт та пожежне спостереження 11745 грн.,

- медичні препарати 4300 грн,

- на миючі засоби, предмети та матеріали , канцтовари та засоби по догляду за басейном 17110;

- на харчування дітей 138 754 грн.,

- сума батьківської плати за харчування дітей становить 55 501грн.60 коп.

Зокрема вагомими витратами стали придбання холодильника вартстью 9800,00 грн, чистка болерів – 6000,00 грн , ремонт електроваги та електроплити 3700,00 грн.

 

 

 

Директор ЗДО                                                                        Ю. Янчук

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора